Retourneren hoe doe je dat?
Wat ontzettend jammer om te horen wanneer een product toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Bij Natuurlijk wonen kun je om deze simpele reden het ontvangen product zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen retourneren. Uitgezonderd artikelen uit de sale met een korting van meer dan 40%.
De bedenktijd gaat in op de dag wanneer je het product van ons hebt ontvangen. Dit is uiteraard volgens de laatste wettelijke regelgeving. De producten moeten ook in de originele verpakking zitten en voorzien zijn van de originele labels en uiteraard alleen geheel ongebruikt aan ons geretourneerd worden. Bij het retourneren en het ophalen van een eerder door ons afgeleverd groot meubel, tafel of kast berekenen we €65.- ophaalkosten. En word die verrekend met het terug te boeken retourbedrag.
Wanneer nemen wij iets niet retour?
Geen retournering mogelijk, heb je een custommade product besteld? Dan wordt deze niet retour genomen. Deze is namelijk speciaal voor jou besteld in een gewenste kleur of maatvoering geheel besteld speciaal naar jou wensen. Leveranciers en Natuurlijk wonen nemen goederen eenmaal geproduceerd voor jou niet meer retour.
Enkel als er sprake is van schade of een productie fout dan nemen wij de retourkosten voor onze rekening. De retourkosten van een retourzending zijn voor uw eigen rekening.
Hoe kun je een bestelling retourneren volgens onze voorwaarden?
Sluit je order uitgeprint toe aan de originele verpakking- De spullen moeten voorzien zijn van de originele labels en uiteraard ongebruikt en geretourneerd worden en de zending moet voorzien zijn van een verzendetiket met ons juiste retouradres (zie hieronder)
Wanneer wij het product in goede staat retour en in ontvangst is genomen ontvangen wij een melding vanuit het magazijn waarna het aankoopbedrag van het desbetreffende artikel teruggestort wordt op de rekening vanwaar wij de betaling hebben mogen ontvangen. Je ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail. Het kan tot 5-10 werkdagen duren voordat je het bijgeschreven bedrag daadwerkelijk op je rekeningoverzicht ziet verschijnen.
Wanneer bij de retourzending geen informatie aangetroffen wordt, kan de administratieve verwerking aanzienlijke vertraging oplopen.
Belangrijk om bij een defect of schade of onjuist artikel om dit binnen 24 uur te melden aan de hand hiervan zoeken wij ten alle tijden naar een passende oplossing.Wanneer retournering noodzakelijk is, zal onze afdeling klantenservice een retouretiket naar je mailen zodat er zonder extra kosten voor de klant kan worden verzonden. Dit etiket kan uitgeprint worden en op het pakket bevestigd worden. Je brengt vervolgens je pakket naar het dichtstbijzijnde DPD afgiftepunt in NL en laat hier de barcode scannen. De kosten van deze zending zijn al voldaan. Je krijgt een afgiftebewijs mee met track en trace code. Bewaar dit goed totdat het ontvangst van de retourzending is gemeld. Wij streven er steeds naar om ook in dit geval met een snelle en passende oplossing te komen.
Retouradres: Natuurlijk wonen
1742LA Witte Paal 225C Schagen
Bij evt. overige vragen neem contact op met onze klantenservice:
Mail: info@natuurlijkwonen.nl
De Backoffice is aanwezig van Di t/m vrijdag van 9.00-16.30 uur
Onze Showroom is geopend van Di t/m zaterdag van 10.00-17.00 uur
Telefonisch zijn wij bereikbaar op tel: 0224-218125
Retouradres van Natuurlijk wonen:
Natuurlijk wonen